گلکسی آلفا معرفی شد

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

گلکسی آلفا معرفی شد

سامسونگ دقایقی پیش نخستین اسمارت فون فلزکاری شده خود را به شکل رسمی معرفی کرد. مشخصات سخت‌افزاری با شایعات پیشین سازگاری دارد و با ملغمه ای از ویژگی‌های گوشی‌های بالارده و میان رده طرف هستیم. اما پیش‌بینی می‌شود قیمت این محصول بازار را اندکی پس بزند.

برای چندین ماه بود که افشاگرهای اینترنتی با وعده ارائه یک اسمارت‌فون تمام‌فلزی رده‌بالا، دل سینه‌چاکان سامسونگ را به بازی گرفته بودند. سامسونگی‌ها در سال‌های اخیر اغلب از سوی رقبای فلزی‌کار خود مورد طعنه و کنایه و گاه نیشخندهای تلخ قرار می‌گرفتند. انتشار چنین خبری اما توانست اندکی بذر امید را در دل طرفداران بی‌شمار این برند بکارد.

اما گذشت زمان طرح و برنامه‌های سامسونگ برای نخستین اسمارت‌فون فلزی را عیان‌تر کرد و مشخص شد که نه اسمارت‌فونی تمام‌فلزی که یک مدل با قابی فلزی، و نه یک اسمارت‌فون رده‌بالا که یک مدل 4.7 اینچی با رزولوشن 720p در راه خواهد بود؛ شایعاتِ «از جهاتی» ناامیدوارکننده که به‌یک‌باره لو رفت... این شایعات واقعیت داشته و سامسونگ امروز رسما گلکسی آلفا را با قابی فلزی و صفحه‌نمایشی 720p به بازار معرفی کرد.


گلگسی آلفا از یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی آمولد با رزولوشن 720p، پردازنده اگزینوس هشت هسته‌ای، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش، مودم پشتیبانی از شبکه‌های LTE-A و ظرفیت باتری 1860 میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده است.


علاوه بر این‌ها سنسور اسکنر اثر انگشت، 12 مگاپیکسل دوربین عقب، 2.1 مگاپیکسل دوربین جلو از دیگر ویژگی‌های گلکسی آلفای سامسونگ می‌باشد. همچنین مد Ultra Power Saving Mode که در گلکسی S5 معرفی شده بود، در این اسمارت‌فون نیز گنجانده شده. اندروید آن 4.4.4 کیت کت است و با 115 گرم وزن ضخامتی تنها 6.7 میلی‌متری دارد.


گلکسی آلفا در رنگین‌کمانی پنج رنگ شامل مشکی، سفید، طلایی، نقره ای و آبی به راهی فروش می‌شود. سامسونگ امروز همچنین خبر داد که گلکسی آلفا در بیش از 150 کشور دنیا و از آغاز ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید. قیمت پیشنهادی سامسونگ برای این اسمارت‌فون 599 یورو یا 799 دلار ذکر شده است!


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: